عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)



یافتن راهی برای افزایش سایز آلت تناسلی یک سوال برای بسیاری از مردان است. برخی افراد معتقدند که آلت تناسلی آنها کوچک است و به همین دلیل از اعتماد به نفس پایین رنج می برند.

باید گفت که اندازه استاندارد آلت تناسلی مردان بالغ مشخص است، بنابراین نمی توان هر آلت تناسلی را مشکل زا نامید مگر اینکه آلت تناسلی میکروبی داشته باشد و کوچکتر از هسته خرما باشد. در هر صورت در ادامه به بررسی معیارهای اندازه گیری سایز آلت مردانه و موارد توصیه شده به عنوان روش های بزرگ کردن آلت تناسلی می پردازیم.

سایز معمولی برای آقایان

بسیاری از افرادی که به دنبال روش بزرگ کردن آلت تناسلی هستند ممکن است تعریف بهتری از اندازه طبیعی آلت تناسلی داشته باشند.

طبق تعریف علمی، اندازه آلت تناسلی بزرگسالان در حالت نعوظ و بالاتر از 9 سانتی متر، کاملا طبیعی است و نیازی به درمان ندارد. تنها بخش کوچکی از مردان کمتر از 3 اینچ (حدود 7.5 سانتی متر) نعوظ در نظر گرفته می شوند. این وضعیتی است که میکروپنیس نامیده می شود.

روش های جراحی

در تبلیغات معمولاً به جراحی برای بزرگ کردن اندام تناسلی اشاره می شود. اگرچه روش جراحی برای افرادی با اندازه آلت تناسلی کمتر از حد طبیعی توصیه می شود، اما کسانی که می خواهند سایز اندام تناسلی را از نظر زیبایی افزایش دهند، نباید برای جراحی مراجعه کنند زیرا محل و خط جراحی ثابت می ماند.

در روش جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی مردان معمولاً ضربه ای به تاندون وارد می کنند که باعث می شود آلت تناسلی یک تا دو سانتی متر رشد کند. با این حال، بریدگی یا تاندون آلت تناسلی را به موقعیت اصلی خود باز نمی‌گرداند و همیشه به حالت سجده خواهد ماند این روش برای کسانی که آلت تناسلی آنها بسیار کوتاه است استفاده می شود

تزریق ژل یا پروتز

تزریق ژل یا پروتز روش دیگری برای افزایش حجم عضلانی است. تزریق ژل در ابتدا راحت به نظر می رسد. این ماده در سوراخ قلم فرو می شود و به اندازه لازم ساخته می شود.

اما به دلیل پوشیدن شلوار جین تنگ یا شلوارک تنگ و همچنین نشستن زیاد هر روز، پس از مدتی چربی در یک جا جمع می شود و در جای دیگر سبک می شود که باعث زشت شدن آلت می شود.

اعضای تناسلی چه زمانی پیوند می شوند؟

پیوند آلت تناسلی یکی از 7 روش بزرگ کردن آلت تناسلی است. در این روش چربی به بدن آلت تناسلی برای افزایش قطر آن منتقل می شود. ایمنی این روش قابل بحث است و می تواند بر توانایی و توانایی شما برای نعوظ تأثیر بگذارد.

روغن عرعر

روغن سوپر گلرنگ یک روغن گیاهی است که گفته می شود طول و قطر آلت تناسلی را افزایش می دهد. این روغن از ریشه و روغن 20 نوع درخت مختلف فرآوری و استخراج می شود.

روغن کراتین یک تقویت کننده عالی خون آلت تناسلی است که نه تنها خون رسانی را بهبود می بخشد، بلکه از خواص طبیعی گیاهان خود برای تقویت این ناحیه نیز استفاده می کند.

خون در سطح بالایی پمپاژ می شود که تورم و افزایش قطر رگ های خونی تامین کننده آلت تناسلی به راحتی دیده می شود. و رگ های خونی ظرفیت خود را برای همیشه افزایش می دهند و دیگر نقطه ضعفی در خون رسانی وجود نخواهد داشت.

ورزش و تناسب اندام

می توان گفت ورزش و تناسب اندام مهم ترین راه برای بزرگ شدن آلت تناسلی و کسب اعتماد به نفس است. اگر اضافه وزن دارید، چربی اضافی شکم می تواند آلت تناسلی شما را کوتاهتر از آنچه هست نشان دهد. تناسب اندام نه تنها شما را سالم نشان می دهد، بلکه قدرت و استقامت شما را در طول رابطه جنسی نیز بهبود می بخشد.

دارو مصرف می کند

تخمین زده می شود که 18.4 درصد از مردان بالای 29 سال در نقطه ای از زندگی خود دچار اختلال نعوظ می شوند. این مشکل به این معنی نیست که شما یک بیماری دارید، زیرا اختلال نعوظ می تواند دلایل زیادی داشته باشد، اما برخی از مردان که اغلب این مشکلات را تجربه می کنند، می توانند از استفاده از داروی مناسب بهره مند شوند.

اگر بهره وری و اعتماد به نفس شما با نعوظ کامل افزایش یابد، دو داروی شناخته شده در بازار برای مردان وجود دارد: سیالیس (تالادافیل) و ویاگرا.

اگرچه گفته می شود هر دو باعث ایجاد نعوظ قوی و طولانی مدت در مردان می شوند، اما تفاوت بین آنها در زمان شروع اثربخشی و مدت زمان ماندگاری اثرات این داروها در سیستم بدن است. قبل از استفاده از این داروها حتما با پزشک خود مشورت کنید.

دستگاه بزرگ کننده آلت تناسلی

استفاده از دستگاه راه دیگری برای بزرگ کردن آلت تناسلی است. دو نوع درمان مربوط به بافت آلت تناسلی وجود دارد. یا داوطلبان می توانند این کار را در خانه انجام دهند یا باید در مطب پزشک انجام شود. تاثیر جاروبرقی مردانه روی سایز آلت بیشتر در زمینه افزایش قطر است. این سایت شامل ابزارهایی مانند غلتک و غلتک نیز می باشد.

برخی از درمان های ماشینی باید در بیمارستان انجام شود، از جمله الکتروفیکس که حداقل یک ساعت طول می کشد و حاوی لیزرهای دایود پر انرژی است.

یک نکته آخر

در این مقاله سعی کردیم در مورد ۷ روش بزرگ کردن آلت تناسلی صحبت کنیم. همانطور که گفته شد برای تغییر شکل آلت تناسلی می توان از روش های دارویی، جراحی، پزشکی و تناسب اندام استفاده کرد، اما روش های جراحی باید با احتیاط فراوان انجام شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر با دکتر کیوان آقامحمدپور تماس بگیرید.







:: بازدید از این مطلب : 2408
|
امتیاز مطلب : 80
|
تعداد امتیازدهندگان : 30
|
مجموع امتیاز : 30
ن : اخبار رسمی
ت : سه شنبه 15 اسفند 1402
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');