مه پاش مرغداری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

 

نقطه قوت محصولات ویستو، استفاده از رلههای 40 آمپر و با کیفیت میباشد. نازل های پمپ کارواش صنعتی به شکل های نقطه ای، کاردکی و دوار موجود می باشند. تجهیزات کارواش به مجموعه ای از وسیله ها گفته می شود که در زمان شست و شو ماشین می توان ا ز آن بهره گرفت. مدیریت مجموعه با سابقه ای بیش از بیست سال تجربه در امر تولید و واردات محصولات صنعتی و کشاورزی افتخار دارد که در جهت پیشرفت و آبادانی کشور عزیزمان ایران با ارا ئه برترین برندهای مطرح از کشورهای اروپای غربی ، ژاپن و چین و با توجه به توانمندی فنی و پشتوانه تجاری در خدمت صنعتگران ، مهندسین مشاور ، طراحان ، مجریان ، کشاورزان و همچنین کلیه هموطنان گرامی باشد. این محصولات به ندرت دچار ایرادات فنی می شوند. می تواند در طیف وسیعی از محصولات مورد استفاده قرار گیرد و با باران کم باران برای استفاده در گیاهان شکننده ایده آل است. تجهیزات کارواش ارائه شده توسط آکروپارس با بالاترین استانداردها و از بهترین متریال ساخته میشوند. این مسئله باعث شد که کارواش داران عزیز به فکر استفاده از تجهیزات نظافتی مکانیزه باشند،تا در كمترين زمان بهترين و با كيفيت ترين خدمات را به مشتريان عزيز خود ارائه نمايند. 

Bertolini با تحقیق پمپ کارواش برتولینی را با بهترین کارایی، قابلیت اطمینان و کیفیت به مشتریان ارائه می دهد. بسیاری از مشتریان از این تایمر برای آبیاری گل ها و گیاهان در مزرعه خود استفاده می کنند. از این دستگاه برای لایه برداری رنگ های قدیمی و زنگ زدگی ها استفاده می شود. نازل های تحت دارای زاویه های مختلفی هستند و به این ترتیب هرچه اندازه زاویه بیشتر باشد فشار کمتر می شود و سطح بیشتری تمیز خواهد شد. دستگاه کارواش صنعتی بر اساس شدت آلودگی، جنس سطح و نوع عملیات دستگاه استفاده می شود. همچنین می توان به منظور رضایتمندی بیشتر مراجعه کننده از واکس نیز استفاده کرد که علاوه بر درخشندگی موجب محافظت از بدنه خودرو در برابر گرد و غبار و نور خورشید می شود. پمپ کارواش برتولینی 100 بار بیشتر جهت شست و شو سطوح و خودرو به کار می رود. پمپ کارواش صنعتی در دو مدل تک فاز و سه فاز طراحی و ساخته می شوند. موتور و پمپ دستگاه از گزینه های مهمی است که تفاوت اصلی کارواش های صنعتی و خانگی را مشخص می کند. 

شرکت برتولینی Bertollini ایتالیا سازنده پمپ های پیستونی از فشار50 تا 700 بار و آبدهی4 تا 150 لیتر بر دقیقه جهت شستشوهای صنعتی. در طراحی کارواش صنعتی از چه المان هایی استفاده شده است و تنظیم ابزارهای داخلی آن بر چه اساسی صورت می گیرد؟ کارواش های صنعتی دارای وزنی بیش از ۲۰ کیلوگرم است و این موضوع نشان از کیفیت متریال آن است. مشخصات فنی کارواش صنعتی می تواند نشان دهنده سیستم کاری آن باشد. این کارواش ها توانایی کار در شرایط سخت را دارند. این تایمر ساده ترین محصول برای کنترل آبیاری در فضاهای سبز کوچک می باشد که امکان برنامه ریزی ۱۲ برنامه آبیاری با آن وجود دارد. تایمر دو خروجی یک ورودی دارد که به شیر آب وصل می شود ولی دو خروجی دارد که می¬تواند دو خط آبیاری را فرماندهی کند. در این دستگاه یک پمپ جابجایی مثبت رفت و برگشتی وجود دارد که آب با فشار معمولی را دریافت می کند. پمپ پیستونی از خـانواده پمپ های جابجایی مثبت بوده که بـا حرکت پیستون در سیلندر و حرکات رفت و برگشتی عمل مکش و پمپاژ سیـال انجام می شود. دسته اول پمپ کارواش صنعتی آب سرد که متداول ترین نوع استفاده را دارند و دسته دوم، پمپ کارواش صنعتی آب گرم است که با پاشش آب به صورت گرم و پر فشار قابلیت نظافت و شستشوی هر نوع چربی و مواد روغنی را دارا می باشند و دسته سوم، پمپ کارواش صنعتی بخار می باشد که از همان سیستم کارواش آب گرم استفاده می کند، با این تفاوت که با پایین آوردن فشار آب خروجی میزان گرم شدن آب به قدری بالا می باشد که آب خروجی به صورت بخار بر روی سطوح قرار گرفته و باعث نظافت و شستشو می شود.

دستگاه های کارواش اتوماتیک عموماً به دو دسته اصلی کارواش دروازه ای و تونلی تقسیم می شوند که در ادامه توضیح داده شده است. با بهره گیری از دستگاه پمپ کارواش صنعتی مزایای بسیاری حاصل می گردد که در ادامه به برخی از آن ها اشاره شده است. کارواش های صنعتی اغلب دارای سر سیلندرهایی از جنس برنج هستند و درجه کیفیت بالایی دارند. آیا می دانید کارواش صنعتی چیست و متریال استفاده از آن چه تفاوتی با کارواش های خانگی دارد؟ نمونه سیمی دولایه از آن بسیار مرغوب بوده و در قطرها و اندازه­های مختلفی ساخته می شود. کف ­پاش بعد از پمپ پیستونی، مهم­ترین جزء در یک کارواش صنعتی محسوب می شود. انتخاب مناسب این دستگاه ها، به انجام با کیفیت تر عملیات منجر شده و افراد نتیجه بهتری از فرآیند کار شاهد خواهند بود. با توجه به تخصصی بودن دستگاه پمپ کارواش صنعتی کسب اطلاعات در رابطه با تجهیزات این دستگاه موجب شناخت بهتر دستگاه و در نتیجه بهبود استفاده از آن می گردد. بنابراین دستگاه های واترجت صنعتی از لحاظ نوع منبع تغذیه به سه گروه الکتریکی (تک فاز یا سه فاز)، بنزینی یا دیزلی تقسیم می گردند.

لینک خرید مه پاش مرغداری





:: بازدید از این مطلب : 322
|
امتیاز مطلب : 108
|
تعداد امتیازدهندگان : 35
|
مجموع امتیاز : 35
ن : اخبار رسمی
ت : یک شنبه 19 ارديبهشت 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');