عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


در این صفحه به بررسی شرایط اخذ تابعیت و اقامت قبرس و همچنین هزینه اقامت قبرس و کلیه موارد مربوطه از صفر تا صد خواهیم پرداخت. در حال حاضر روش های مهاجرت به قبرس به شرح زیر است:

خرید ملک

یک کسب و کار راه اندازی کنید

تحصیل در قبرس

دعوت نامه کاری

توانایی مالی

مهاجرت به قبرس با خرید زمین

برای کسانی که می خواهند در قبرس زندگی کنند، خرید ملک راهی مقرون به صرفه و عملی برای مهاجرت به قبرس شمالی است. پروژه های مختلفی برای فروش و شرایط پرداخت بسیار آسان وجود دارد که به شما امکان می دهد مصالح ساختمانی را انتخاب کنید و تا 84 ماه اقساط بدون بهره داشته باشید.

از آپارتمان های استودیویی (بدون اتاق خواب) گرفته تا بسیاری از ویلاهای ساحلی، کشور مدیترانه ای حداقل یک سوم قیمت دارد و یکی از جاذبه هایی است که بسیاری از مردم اروپای شمالی و کشورهای روسی صحبت می کنند. خرید ملک در قبرس شمالی.

مردم با خرید ملک چه خانه هایی به دست می آورند؟  هزینه اخذ تابعیت قبرس شمالی یورومای



خریداران و بخش ها دسته های خریدار عبارتند از: متاهل - فرزندان زیر هجده سال (به طور خودکار) و فرزندان مجرد بالای هجده سال برای درخواست جداگانه به پلیس مهاجرت (دختران بدون محدودیت سنی و پسران تا 25 سال) و والدین خریدار.

توجه داشته باشید که خواهر و برادر خریدار در صورت داشتن بالای 18 سال نمی توانند عضو گروه باشند و اگر کمتر از 18 سال سن داشته باشند پس از اخذ اقامتگاه والدین خود (پس از تقسیم مالکیت) می توانند اقامتگاه را اخذ کنند.

آیا برادران و خواهران می توانند در یک خانه زندگی کنند؟

اگر مجرد باشند (فقط 2 نفر) می توانند بمانند. به یاد داشته باشید که افراد زیادی می توانند در یک شرکت شریک باشند، اما قوانین سلب مالکیت با شرکت تضامنی متفاوت است. طبق قوانین مهاجرت، تنها یک خانواده (مالک و جامعه فرعی) یا دو خواهر و برادر اگر همه مجرد باشند می توانند در یک ملک زندگی کنند.

چه کسانی می توانند در قبرس شمالی ملک بخرند؟

همه مردم به جز شهروندان سوریه، افغانستان، چین و کشورهای آفریقایی (به جز آفریقای جنوبی و مصر) می توانند در قبرس شمالی ملک خریداری کنند. زمانی که افراد گذرنامه معتبر کشور مبدا خود را که کمتر از یک ماه از عمر آن می گذرد به پلیس ارائه دهند، پلیس قبرس شمالی سابقه مجرمانه افراد را از طریق اینترپل پیگیری می کند و در صورت عدم وجود سابقه کیفری، می توانند مدرک دریافت کنند.

آیا با خرید ملک می توان اقامت دائم گرفت؟

همه صاحبان املاک در قبرس شمالی یورومای می توانند برای اقامت درخواست دهند. این اقامت برای سه سال اول سالانه و در سال سوم تا پنجم دو سال است و از سال پنجم با احراز شرایط زیر می تواند به اقامت دائم تبدیل شود.

شما باید برای یک، دو و پنج سال زندگی (20000 دلار برای ملک موجود و 15000 دلار برای اقامت آماده) حمایت مالی کنید. شرط اقامت پنج ساله این است که دارایی هایی به ارزش بیش از 125000 پوند داشته باشید و در 5 سال گذشته بیش از 6 هفته در سال قبرس را ترک نکرده باشید. اگر مایل به شرکت هستید و قصد اقامت دائم در قبرس را ندارید، باید مرخصی خود را هر یا دو سال یکبار تمدید کنید.

از دیگر شرایط لازم برای اخذ اقامت، ارائه آدرس محل سکونت (اجاره یا سند ملک) و معاینه پزشکی برای اثبات عدم وجود بیماری های مقاربتی است.

آیا پس از اخذ اقامت مجوز کار در ملک را داریم؟

بله محدودیتی وجود ندارد اما باید فورا نوع ویزای خود را (از ویزای مالکیت به ویزای کاری) تغییر دهید. زیرا وزارت کار قبرس شمالی به شدت نگران کار بدون بیمه است و در صورت عدم تغییر نوع ویزای خود به دلیل بیمه، جریمه سنگین یا اخراج از کشور خواهید داشت.

مزایای بازدید از قبرس شمالی برای خانواده ها چیست؟

استفاده از خدمات رایگان پزشکی در مراکز مجهز دولتی.

آموزش رایگان در مدارس دولتی

تحصیل در دانشگاه با تخفیف ویژه (فقط برای کسانی که در دانشگاه به زبان ترکی ادامه می دهند).

افتتاح حساب بانکی بین المللی و دریافت کارت های مسترکارت و ویزا (کارت های اعتباری و نقدی) با ارزهای واقعی مانند پوند انگلیس، دلار، یورو و لیر ترکیه.

امکان خرید اقساطی و اعطای وام بانکی

مهاجرت به قبرس شمالی با افتتاح یک تجارت

دولت قبرس شمالی سیاست خود را بر جذب سرمایه خارجی بنا نهاده است. پشتیبانی بسیار خوبی از بنیانگذاران کسب و کار دارد و با سهولت گرفتن مجوز کسب و کار و ارائه وام های بلندمدت با نرخ بهره بسیار پایین، سرمایه گذاران زیادی را از سراسر دنیا به فکر راه اندازی کسب و کار انداخته است.

قبرس شمالی کشوری با جمعیت کم و پتانسیل بسیار بالا است. تعداد دانشجویان خارجی در قبرس سه برابر شده است. و طبق پیش بینی ها سالانه بیش از 10 میلیون گردشگر از این کشور دیدن می کنند. بنابراین مشاغلی که پاسخگوی نیاز دانشجویان و گردشگران باشد می تواند بازار کار خوبی داشته باشد.

جدا از این دو حوزه، هر شغلی که مرتبط با بازار ساخت و ساز باشد، بازار بسیار مطلوبی برای رشد و توسعه دارد. سرمایه گذاران زیادی به بازار املاک و مستغلات قبرس شمالی هجوم آورده اند و ساخت و ساز با سرعت بسیار زیاد و در مقیاس بسیار بزرگ در حال انجام است.

اگر بخواهیم تیترهایی را در مورد مشاغلی که آینده بسیار خوبی دارند نشان دهیم، باید این را بگوییم:

کافه یا رستوران

فتوکپی و کارکردهای فنی مربوط به امور دانشجویی

تعمیر موبایل

آرایشگاه

عکاسی و فیلمبرداری حرفه ای

دفتر ساخت و ساز

مهندسی عمران

نازک کاری و نجاری

تولید سنگ های ساختمانی

گرافیک و تبلیغات

چه کسانی می توانند با ثبت شرکت در قبرس اقامت کنند؟

حمایت دولت از سرمایه گذاران در بخش مسکن نیز موثر است. صاحبان مشاغل در ابتدا ویزای تجاری 2 ساله و همه زیرشاخه ها را دریافت می کنند (زیررده ها برای همه انواع اقامت یکسان است). صاحبان مشاغل برای دریافت آپارتمان نیازی به حمایت مالی ندارند و گرفتن محل زندگی برای آنها سریعتر و آسانتر از سایر انواع مسکن است.

آیا با ثبت شرکت اقامت دائم می گیریم؟

خیر، پس از گذشت 6 سال و رد شدن بیمه کار در این مدت، سرمایه گذار می تواند برای اقامت دائم اقدام کند.

مهاجرت به قبرس از طریق تحصیل

شما می توانید ویزای تحصیلی در قبرس شمالی را از دو طریق دریافت کنید: راه اول ثبت نام در دانشگاه و راه دوم ثبت نام در کالجی است که دوره های کوتاه مدت ارائه می دهد. دوره های زبان ترکی، انگلیسی، آلمانی، آموزشگاه های فنی و حرفه ای و .... مانند دوره های مدیریت گردشگری، مدیریت پروژه و مدیریت بازرگانی.

دانش آموز نیازی به حمایت مالی ندارد، اما دوست او که 18 سال به بالا دارد باید از دولت حمایت مالی کند. (اکنون 25000 دلار به بالا)

دانشجویان و افراد تحت تکفل آنها از کلیه تسهیلات دولتی رایگان برخوردار می شوند و مجاز به افتتاح حساب بانکی هستند.

در این صفحه دانشگاه های قبرس شمالی را به تفصیل توضیح داده ایم.

شهروندی قبرس را از طریق پیشنهاد کار دریافت کنید

به طور کلی، ویزای کار در اداره مهاجرت قبرس شمالی در دسترس نیست. اما کارفرمایان حق دارند برای افراد حرفه ای خارج از جزیره دعوت نامه های کاری ارسال کنند، اگر می خواهند آنها را به تجارت خود در قبرس بیاورند. در این صورت کارفرما در قبال کارمند مسئول است و اگر کارمند مرتکب جرم شود کارفرما مسئول است.

ضمناً کارفرما موظف است مبلغی را در بانک به نام کارمند (حدود 600 یورو) مسدود کند تا در صورت عدم پرداخت مبلغ ویزای کاری وی از کارمزد واریز شده در بانک کسر شود.

کارفرما موظف است حداقل مبلغی را که وزارت کار به عنوان دستمزد تعیین می کند و همچنین حق بیمه ماهانه کارمند را به کارمند پرداخت کند. در حال حاضر هزینه بیمه برای یک کارمند غیر قبرسی تقریباً 3000 لیر ترکیه و حقوق پایه تقریباً 18000 لیر ترکیه است.

هر فردی که ویزای کار به عنوان کارگر داشته باشد می تواند پس از شش سال کار در قبرس شمالی برای اقامت دائم اقدام کند.

زندگی و مهاجرت به قبرس با تمکن مالی

اخذ ویزای یک ساله از طریق فاینانس و اجاره خانه نوعی ویزای موقت است. احتمال لغو این نوع ویزا وجود دارد. در حال حاضر امکان اخذ ویزای یک ساله از طریق تمکن مالی وجود دارد. سطح بودجه باید بیشتر از 25 هزار دلار باشد. در حال حاضر پلیس مهاجرت هر بانکی را از هر کجای دنیا که تایید کند متقاضی این مبلغ را در حساب خود دارد می پذیرد. اما از طریق تجربه بهتر است در یکی از بانک های قبرس حساب باز کنید و از این بانک ها تاییدیه مالی بگیرید.

مبلغ مورد نیاز برای هر نوع اقامت در بانک مسدود نمی باشد و با دریافت نامه مربوطه قابل برداشت می باشد.

فردی که توانایی مالی دارد می تواند برای زیر مجموعه خود برای ویزای یک ساله درخواست دهد، بدون اینکه برای زیر مجموعه ها نیازی به مبلغ اضافی باشد. (زیر دسته ها در همه انواع نصب یکسان هستند).

تمامی افرادی که از این طریق اقامت می گیرند مانند سایر انواع اقامت از مزایای دولتی رایگان بهره مند خواهند شد.

دلیل اینکه قبرس شمالی مانند سایر کشورهای دارای ضعف مالی سرمایه جمع آوری نمی کند و به مهاجران تابعیت نمی فروشد، حفظ امنیت در این کشور است. قبرس شمالی کشوری امن است، برخلاف قبرس جنوبی که پاسپورت خود را با هزینه می فروشد، پس از حداقل 5 سال بازرسی، در مرحله اول راه را برای دریافت کارت اقامت دائم و در مرحله بعد پاسپورت باز می کند.





:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
ن : اخبار رسمی
ت : شنبه 13 آبان 1402
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');