صرافی ارز دیجیتال چیست؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


این پلتفرمی است که مردم می توانند ارزهای دیجیتال خود را بخرند و بفروشند. افراد می توانند در این صرافی کار کنند و ارزهای دیجیتال خود را با یکدیگر معامله کنند. یک صرافی دیجیتال به عنوان یک بازارساز عمل می کند و برای خدماتی که ارائه می دهد هزینه دریافت می کند.

صرافی ارز دیجیتال چیست؟

این پلتفرمی است که مردم می توانند ارز دیجیتال خود را بخرند و بفروشند. مردم می توانند از این صرافی استفاده کنند و ارزهای دیجیتال را مبادله کنند. صرافی‌های ارز دیجیتال مانند بازارسازان عمل می‌کنند و برای خدماتی که ارائه می‌کنند، هزینه دریافت می‌کنند.

تاریخچه مبادلات ارز دیجیتال

این مبادلات به دلیل عدم موفقیت در سال های اولیه تاسیس و عدم پذیرش مردم، به موجب قانون متوقف شد. با گذشت زمان و محبوبیت بازار ارزهای دیجیتال، صرافی ها توسط قانون و دولت ها محافظت شدند. امروزه در اکثر کشورها صرافی های مختلفی وجود دارد که در این صرافی ها به تبادل ارز دیجیتال می پردازند.

در سال 2004، قانون به سه نمونه از مبادلات استرالیا پرداخت. همچنین در سال 2006 سرویس های امنیتی این کشور یک بورس تازه تاسیس در آمریکا را تعطیل کردند. این صرافی ارز دیجیتال توسط دو نفر به نام‌های آرتو بودوفسکی و ولادیمیر کاتز که شهروند روسیه و لهستان هستند تأسیس شد و هر دو به دلیل فعالیت غیرقانونی صرافی ارز دیجیتال تحت پیگرد قانونی قرار گرفتند و هر دو به 5 سال زندان محکوم شدند. آنها به یک سال زندان محکوم شدند. داخل.

اگر می خواهید در مورد منشاء همه ارزهای دیجیتال بیشتر بدانید، مطالعه مقاله تاریخچه ارزهای دیجیتال را به شما توصیه می کنیم .اخبار ارز دیجیتال

انواع صرافی ارز دیجیتال

تبادل متمرکز

صرافی غیرمتمرکز

جایگزینی هیبریدی

صرافی متمرکز ارز دیجیتال

تبادل اطلاعات

در یک صرافی متمرکز ارز دیجیتال، شخص ثالث معامله را مدیریت و تأیید می کند و به عنوان واسطه بین خریداران و فروشندگان عمل می کند. به همین دلیل است که این مراکز نسبت به مراکز غیرمتمرکز قابل اعتمادتر هستند. صرافی‌های مرکزی، مانند بانک‌ها، مسئولیت تأیید و پردازش تراکنش‌ها را بر عهده دارند. البته به خاطر داشته باشید که بیشتر تراکنش های ارز دیجیتال در صرافی های متمرکز انجام می شود.

مزایای صرافی متمرکز

اعتماد به نفس و اعتماد به نفس بیشتر

راحت و آسان برای استفاده است

نقدینگی بالا

معایب صرافی های متمرکز

احراز هویت لازم است

امکان هک

مدیریت و نظارت بر معاملات توسط توسعه دهنده بورس اوراق بهادار

انواع صرافی های مرکزی

صرافی بایننس

مبادله قیر

صرافی کوین بیس

تبادل دوقلو

تبادل ftx

صرافی بایننس

این یکی از بهترین صرافی های بیت ارز دیجیتال است. و حجم زیادی از معاملات در این بورس انجام می شود. ضمن اینکه این صرافی امکانات زیادی دارد. از جمله ابزارهایی مانند معاملات آتی و اختیار معامله، توقف ضرر و توقف بازارها هستند. امکانات این صرافی در بین کاربران بسیار محبوب است و علاوه بر آن یکی از مهم ترین ویژگی های این صرافی داشتن پورسانت 0.1 درصدی است. این صرافی ارز دیجیتال دارای یک توکن بومی ویژه به نام Binance (به اختصار BNB) است.





:: بازدید از این مطلب : 3435
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : اخبار رسمی
ت : دو شنبه 10 مهر 1402
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');