چگونه با برج العرب در 15 دقیقه بهتر شوید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

 

این یکی دیگر از سواحل پهن و مسطح در امتداد خط ساحلی است، درست در جایی که برج در آن قرار دارد. ساحل جمیرا: یکی از زیباترین سواحل شهر دبی است که امکانات رفاهی و تفریحی خارقالعادهای را در اختیار گردشگران قرار میدهد. بازدید از برج العرب یکی از برنامههای تور دبی علاءالدین تراول است، برای همراه شدن با ما میتوانید با همکاران ما در بخش تورهای خارجی تماس بگیرید و از تمام خدمات رفاهی و تفریحی این سفر برخوردار شویم. توجه داشته باشید که بخش عمومی این ساحل ۷ کیلومتر است و امتداد آن، بخش خصوصی است که اجازه ورود ندارید. اگر یک گروه هستید، می توانید یک قایق شخصی با قیمت 100 درهم کرایه کنید و در امتداد خور دبی یک سفر دریایی خصوصی داشته باشید. ساحل مارینا Dubai Marina یکی دیگر از ساحلهای شهر دبی کشور امارات است که در امتداد ساحل خلیج فارس قرار دارد. پارک موضوعی Dubai Parks & Resorts با بیش از ۲۵ میلیون متر مربع مساحت یکی از بزرگترین پارکهای موضوعی جهان است. این برج با 829 متر ارتفاع بهعنوان بلندترین بنای جهان شناخته شده است. کارتون نتورک، دنیای دایناسورها، دره گمشده و مارول از تمهای این پارک جذاب و مهیج هستند. پارک آبی لگولند مکانی برای آب پاشیدن و سر خوردن در یک دنیای آبی مناسب برای خانواده می باشد.یکی از بهترین پارکهای آبی در دبی ، مقصدی مملو از تفریح است که به شما امکان میدهد با یکدیگر مسابقه دهید یا دستهجمعی بروید. پارک آبی لاگونا در بخش لامر دبی ساخته شده و یکی از برترین پارک آبی های دبی برای تمامی سنین است.

پارک آبی آکوا ونچر دبی امروزه از این بخش به عنوان بخش قدیمی مرکز خرید برجمان یاد می کنند که البته محل فروش وسایل گران تر و برندهای لوکس است. شهر دبی یکی از قدیمی ترین شهرها در کشور امارات است که امروزه پایتخت این کشور نیز به شمار میرود. این مرکز خرید برای تفریحات خانوادگی بسیار مناسب است از پیست اسکیت سرپوشیده ساخته شده است و شما می توانید هنگامی که به دبی مال میروید زیبایی های منحصر به فردی را تجربه کنید. در ساحل لامر از رنگهای شاد و جذاب استفاده کردهاند که روح شما تغذیه شود و اینگونه شما با انرژی بسیار زیادی از ساحل به سمت خانه بازخواهید گشت. خیابانهای بزرگ و گسترده دبی در مالزی، گردشگران را ترغیب می کند تا با ماشینها و اتومبیلهای آخرین مدل به گردش و گشت و گذار در دبی بپردازند. نگران گرمی هوا هم نباشید، پاساژ ها، رستوران ها، مراکز خرید از سیستمهای تهویه هوا قوی برخوردار هستند و خیلی راحت می توانید در این مراکز با لذت گشت بزنید. جبل علی همچنین مکانی ایده آل برای پرواز با کایت بوده و در مجموع آرام تر و خلوت تر از خیلی دیگر از مکان های توریستی دبی است. بله درسته، خیلی بیشتر باید هزینه کنید. هزینه قبوض یک خانوار چهار نفره هم که در ویلای سه خوابه زندگی میکنند، میتواند بین 2000 تا 3500 درهم تخمین زده شود. برای مثال، هواپیمایی امارات در دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه و جمعه در ساعت ۲۱ از فرودگاه هاشمی نژاد مشهد به سمت فرودگاه دبی امارات انجام می شود. در محوطه بیرونی هر سه ترمینال دبی تاکسیهای امن و راحت وابسته به خود فرودگاه وجود دارند. مرتفع ترین زمین تنیس جهان نیز در این هتل قرار دارد و همچنین وجود سکوی فرود هلیکوپتر نیز از دیگر حقایق خاص این هتل می باشد، برج العرب بر روی جزیره ای مصنوعی در ۲۸۰ متری ساحل جمیرا ساخته شده است، بازدید از داخل برج تنها برای مهمانان هتل امکانپذیر می باشد اما از ساحل جمیرا میتوان عکسهای زیبایی با نمای بیرونی هتل داشت، داخل هتل را چندین بار از برنامه های جهانگردی دیده ام، هتلی بینظیر با تزییناتی از طلای خالص که کوچکترین اتاقش متراژی در حدود ۱۷۰ مترمربع دارد و بنا به گفته ها اجاره ای در حدود ۶۰۰۰ درهم، قیمت منوی کافه رستوران های این هتل نیز بسیار بالاست و غذایی با قیمت کمتر از ۱۰۰۰ درهم ندارد.

روکش های بیرونی شامل لعاب های بازتابنده با پانل های آلومینیومی و بافت فولاد ضد زنگ می باشد. یک کیف دستی بهمراه ساک تنها چیزهایی هستند که می توانید با خود به داخل هواپیما ببرید. با اینکه این وسایل نقلیه ارزان تر از تاکسیها هستند اما به راحتی آنها نیست، مخصوصا اگر ساک یا چمدان در دست دارید که غالبا هم ساک و هم چمدان دارید. این جاذبه نیز یکی از جالب ترین جاذبه های گردشگری مصنوعی و دست ساز در دبی به شمار میرود که به جنگل بارانی دبی نیز شهرت دارد. یکی از نکات جالب درباره بازار طلای دبی این است که در زمان فستیوال خرید دبی، میتوانید طلا را با تخفیف خریداری کنید. قیمت این جزیرهها از ۱۵ تا ۴۵ میلیون دلار است و تنها در قسمتهایی از آنها ساخت و ساز انجام شده است. همانطور که از نام این جزیرهها پیدا است، این جزیرههای کوچک به شکل نقشه جهان در کنار هم قرار گرفتهاند. در برج العرب یک سوئیت به نام رویال سوئیت وجود دارد که یکی از لاکچری ترین سوئیت های موجود در کل جهان است. کل بودجه در نظر گرفته شده براي برج 4.1 ميليارد دلار (آمريکا) و 20 ميليارد دلار براي مرکز تجاري شهر بوده است. شهر بازی لگولند در دبی یک مقصد تفریحی فوق العاده برای خانوادهها و علاقمندان به سرگرمی است. این پارک، به عنوان یک مقصد تفریحی فوق العاده برای طرفداران فراری و افراد علاقهمند به سرعت و هیجان شناخته میشود. فراری پارک دبی، در مجموعه بزرگ آئینه برجهای دبی قرار دارد و مساحتی بالغ بر ۲۰۰ هکتار را در بر میگیرد.

ساحل الممزر در نزدیکی منطقهی دیره قرار دارد و دارای مساحتی حدود 106 هکتار است. در این صورت، چند رستوران بسیار مشهور و محبوب در نزدیکی دهکده وجود دارند. به طور کلی، برج دبی به اندازه ارتفاع بسیار بالایی که دارد، زیبا و دیدنی هم هست. یک خرید طولانی آن هم در چنین مجموعهای که بسیار وسیع و بزرگ است، خستگی فراوان و در عین حال شور و ذوق نیز به همراه دارد. استفاده از تجربیات کسانی که وضعیتی شبیه به شما داشته اند، بسیار به شما کمک می کند. وقتی که در پکیج تور دبی شما درج شده باشد که ایرلاین سفر به دبی، هواپیمایی ماهان است، می بایست در یکی از روزهای یکشنبه، چهارشنبه و جمعه قبل از ساعت ۱۷ وارد فرودگاه هاشمی نژاد شوید. اما اگر در پکیج تور دبی ارمغان درج شده باشد که هواپیمایی امارات یا هواپیمایی فلای دبی، حمل و نقل هوایی مسافران تور دبی را بر عهده دارد، مسلما روزهای پرواز از مشهد به دبی فرق خواهد داشت. 2. تاریخ دقیق شروع سفرتان را درج کنید. بنابراین، هنگام شروع به کار این آب نما، صدها نفر برای بازدید دور آن جمع میشوند. این رویداد شش ماهه جشنی از فرهنگ، همکاری و نوآوری است.

فراری پارک ابوظبی یک مجموعه تفریحی است که به واسطه همکاری بین گروه فراری و شرکت پارک های دبی در سال ۲۰۱۶ تأسیس شد. این سیاره با همکاری جمع بزرگی از متخصصان گیاه شناسی و جانور شناسی ساخته شده است. سیاره سبز دبی یکی از بزرگترین جنگل های مصنوعی جهان با ۶۰۰۰۰ فوت مربع مساحت محسوب می شود که بیش از ۳۰۰۰ گونه منحصر به فرد از گیاهان و جانوران را در آن زندگی می کنند. دبی یک مکان فوق العاده برای تعطیلات است و چیزهایی برای انجام هر گونه مسافرتی وجود دارد. آکواریوم لاست چمبرز یکی از بزرگترین و شگفت انگیز ترین آکواریوم های دنیا است که گونه های مختلف دریایی در آن زندگی میکنند و مردم میتوانند آنها را از نزدیک ببینند. این مرکز خرید دارای بیش از 1200 خردهفروشی است که برندهای معتبری مانند تاپشاپ، مارکهای معروف فروشگاههای بزرگ بینالمللی مانند Bloomingdales، و بخش Fashion Avenue آنها را پوشش میدهند، جایی که جدیدترین برندهای لباس را خواهید یافت. قاب دبی که به دبیفریم هم معروف است، از دیگر جاهای دیدنی دبی محسوب میشود. پروازهای دبی از مشهد بوسیله چندین هواپیمایی معتبر و معروف انجام می شود. این پارک دارای چندین بخش متنوع است که شامل رستورانها، فروشگاهها، موزه فراری، تئاتر فراری، سوئیتهای لوکس و بسیاری از نمایشها و جاذبههای تفریحی هیجانانگیز مرتبط با برند فراری است. یکی از بزرگترین جاذبههای فراری پارک دبی، فراری ورلد (Ferrari World) است که بزرگترین پارک سرگرمی در سراسر جهان است که به برند فراری اختصاص دارد. این پارک دارای بیش از ۲۰ جاذبه شامل رولرکوسترهای هیجانانگیز، شبیهسازهای مسابقه رانندگی فرمول ۱، نمایشهای زنده و فروشگاههایی است که محصولات مرتبط با فراری را عرضه میکنند.

مناطق مجاور به ساحل شامل جمیرا (۱، ۲، و ۳)، ام سقیم (۱، ۲، ۳) و الصفوح می باشند، که این زنجیره کامل همسایگی و مناطق انتهای جنوبی کراما به سمت پایانه ی جزیره نخل جمیرا در روستای دانش گاهی اوقات به منطقه ی جاده ساحلی جمیرا اطلاق می شوند. مدت ها قبل از اعراب ، ماهیگیران ، غواصان مروارید و بازرگانان در منطقه جمیرا زندگی می کردند. برای بازدید از این ساختمان باید از قبل بلیط تهیه کنید. در مقابل و در قسمت بال جنوبی این بنا، کلیه اجناس با برندهای خوب و مناسب به فروش میرسند که قیمت آنها به صورت ارزان یا بهصرفه است. «جمیرا» تنها مسجد دبی است که درب آن به روی عموم باز است و در کنار مسجد بزرگ شیخ زاید (Sheikh Zayed Grand Mosque) در ابوظبی، تنها مساجدی هستند که غیر مسلمانان اجازه بازدید از آنها را دارند. این مسجد برنده ی جایزه ی بناهای شاخص دبی شده است و از اماکن دیدنی این شهر به حساب می آید. میتوانید در این پارک بازی کنید، عکس بگیرید و از غذاها و میانوعدههای خوشمزه امتحان کنید. یکی دیگر از راههایی که شما می توانید از آن استفاده کنید، استفاده از مشاوره رایگان تورهای دبی است. اما در این بین خیابان شیخ زائد را نباید فراموش کنیم؛ چرا که این خیابان به راحتی جزء خیابانهایی نام گرفته است که شما میتوانید ساحل را از آن به بهترین شکل ممکن مشاهده کنید. اگر به هنر و موسیقی علاقه دارید، حتما از این خیابان دیدن کنید. برای استفاده از این وسایل باید آنها را اجاره کرده و طبق ساعتی که به شما گفته شده اجازه استفاده دارید. یکی از ویژگیهای تور دبی ارمغان این است که شما می توانید از ارزانترین و در عین حال با کیفیت ترین تورها در بین تورهای دبی استفاده کنید. برای حرفه ای های ورزش اسکی و اسنوبورد سرازیری های تند در نظر گرفته شده درحالیکه مبتدی ها می توانند از سرازیری هایی که شیب کمتری دارند استفاده نمایند.

ایرلاین ها و شرکت های هواپیمایی معتبر دنیا که پروازهای دائمی و منظمی به این فرودگاه دارند عبارتند از: ایرفرانس، بریتیش ایرویز، هواپیمایی امارات، فلای دبی، پرواز ایران ایر، کی ال ام، لوفت هانزا، ماهان، تای ایرویز، ترکیش ایرلاینز و سنگاپور ایرلاینز. هواپیمایی ماهان، هواپیمایی امارات و فلای دبی از شرکتهای هواپیمایی هستند که آماده ارائه بهترین پروازهای مشهد به دبی هستند. علاءالدین تراول نیز برای برآورده کردن آرزوی شما آماده است. برای امتحان کردن اسکای دایو، نیازی نیست حرفهای باشید، متخصصان شرکت اسکای دایو که از بزرگترین مدارس آموزش چتربازی در دنیا است، در مدت ۳۰ دقیقه به شما آموزش میدهند و شما را راهنمایی میکنند. مدت پرواز به دبی با هواپیمایی امارات همان ۲ ساعت و ۲۰ دقیقه است. پس از گذراندن ۲ ساعت و ۲۰ دقیقه در فرودگاه دبی امارت فرود می آیید. دهکده جهانی دبی در سال 1997 میلادی روبهروی شهرداری دبی ساخته شد؛ این جاذبه پس از مدتی به محله عود متا در جوار محله کرامه دبی انتقال یافت. دسترسی به این موزه از طریق مترو بسیار آسان می باشد. گلو، به معنی درخشان است و این پارک نورانی که از جاهای دیدنی دبی محسوب می شود، در شب بسیار تماشایی میشود. دنیای کودکان و کلوب کودکان با تفریحات مخصوص رده سنی کودک نیز در این مجموعه وجود دارد.

کودکان از صبر کمتری نسبت به بزرگترها در خرید برخوردار هستند؛ و در هنگام خرید کردنهای طولانی مدت ممکن است خسته شوند؛ و یا امکان دارد والدین بخواهند با آسودگی بیشتری خرید کنند. خوشبختانه در وبسایت ارمغان، امکان خرید آنلاین بیمه مسافرتی نیز وجود دارد. وقتی وارد وبسایت خرید آنلاین بیمه مسافرتی می شوید، باید اطلاعاتی را که در ادامه به شما گفته می شود، وارد کنید. حال تصور کنید که همراهان شما در چنین فعالیت مفرح و پرهیجانی، دلفینهای دوستداشتنی و مهربان باشند. شاید دیدن چنین جاذبه ای در شهر و کشوری که در آن خبری از باران و آب نیست، به خودی خود برای شما جالب باشد. اگر با تور به دبی سفر کرده باشید، حتما بازدید از این جاذبه ها در برنامه شما خواهد بود. بورکینی(مایوی اسلامی) که تمامی بدن به جز صورت، کف دست و پاها را خواهد پوشاند،این نوع پوشش بازی را برای زنان مسلمان بسیار راحت کرده است.پوشش زنان در پارک های آبی دبی آزاد بوده و به انتخاب خودشان است. ۲۸-پارک آبی آکواوِنچرآتلانتیس دبی | سرسره هایی در میان کوسه ها! هواپیمایی فلای دبی همانند دو هواپیمایی دیگر، پرواز مشهد به دبی مستقیم دارد. مشهد و تهران، دو مبدا اصلی برای آغاز سفر به شهر دبی در امارات هستند. تور دبی با پرواز دبی قطعا تفاوتهایی دارد که پیش از رزرو آنها، حتما باید به این نکات توجه داشته باشید. البته دقت داشته باشید که پیش بینی آب و هوا قبل از پرواز و در حین پرواز مشخص نیست. 4. تعداد مسافرانی را که در برنامههای سفر شما هستند، انتخاب کنید و از صحت آن مطلع باشید.





:: بازدید از این مطلب : 3594
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : اخبار رسمی
ت : یک شنبه 9 مهر 1402
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');