پنه مرغ با سس آلفردو


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


محتویات اصلی

پاستا پنه

400 گرم

سیر

2 دارو

سینه مرغ بزرگ

1 شماره

قارچ

350 گرم

روتا

20 گرم

شیر (برای سس)

1.5 فنجان

خامه (برای سس)

4 قاشق غذاخوری

کره (سس)

50 گرم.

بله او

1 قاشق غذاخوری

نمک، فلفل و آبلیمو.

کافی

پنیر پارمسان

کافی

طرز تهیه

۱

مرحله اول: سینه مرغ را به قطعات 2×2 سانتی متر برش دهید قارچ ها را ورقه های ضخیم برش دهید و مرغ را با برس کره بمالید. سیر را رنده کنید سپس به مرغ اضافه کنید و با هم تفت دهید. بعد از اینکه مرغ ها سرخ شدند حرارت را کم کنید و اجازه دهید مرغ به آرامی گرم شود.همچنین می توانید نمک و فلفل و آبلیمو را در این مرحله اضافه کنید. اگر شعله ضعیف بود به مرغ آب اضافه کنید و به آرامی در همان آب بجوشانید.

۲

یک ربع تا بیست دقیقه زمان دهید و سپس قارچ ها را اضافه کنید. قارچ ها خودشان به غذا آب اضافه می کنند. در این مرحله آب مرغ تقریباً آماده است و فرصت دیگری برای پختن قارچ های بیشتری در آبگوشت وجود دارد. وقت بگذارید از ریختن غذا نترسید. به یاد داشته باشید که شعله را کم نگه دارید. شما حتی مجبور نیستید آن را ترک کنید. (می توانید به جای کره از روغن زیتون استفاده کنید.)

3

مرحله دوم: در قابلمه دیگری آب را بجوشانید، مقداری نمک و روغن اضافه کنید و اجازه دهید پاستا در آب بجوشد. روی برخی از بسته بندی های ماکارونی زمان جوش نوشته شده است اما به نظر من بهترین مرجع تشخیص شما هستید. بعد از چند دقیقه یک تکه پاستا بردارید و زیر دندانتان بگذارید. مواظب باشید پاستا زیاد نپزه تا وقتی خارج کردید کاملا پخته بشه.

۴

مرحله سوم: حدود 50 گرم کره را در ظرف دیگری ترجیحا قابلمه کوچک نسوز بریزید و وقتی نرم شد یک قاشق آرد اضافه کنید و مخلوط کنید. خیلی کوچک ده ثانیه کافی است. سپس شیر را اضافه کنید و هم بزنید تا غلیظ شود. شعله زیر باید روشن باشد. نه کمتر، نه بیشتر. توجه داشته باشید که شیر برای یک ثانیه بسیار رقیق می شود و در یک ثانیه غلیظ می شود.

۵

خامه را کنار بگذارید. وقتی دیدید شیر تقریباً مثل فرنی غلیظ شد خامه را اضافه کنید و خاموش کنید و هم بزنید تا یکدست شود. حرارت خود شیر برای خامه کافی است و حرارت دیگری لازم نیست. (می توانید در ابتدا که کره را به ظرف اضافه می کنید کمی سیر اضافه کنید تا بوی و طعم سیری به سس شما بدهد.)

6

مرحله 4: در نهایت سس سفید را به مرغ و قارچ از قبل پخته شده اضافه کنید (البته اگر می خواهید سس شیر طعم دارتر شود، می توانید سس را از قبل آماده کنید و به مدت 5 دقیقه با مرغ و قارچ بپزید. اما مراقب باشید که آن را داشته باشید، سپس پاستا را آبکش کنید و در بشقاب بگذارید و سس را بریزید یا پاستا را در ظرف سس، مرغ و قارچ بریزید، خوب مخلوط کنید تا پاستا کاملا با سس آغشته شود (این یک موضوع سلیقه.)

مراجعه به ادامه مطلب:  https://bepazeem.com/recipes/طرز-تهیه-پنه-آلفردو-با-گوشت/





:: بازدید از این مطلب : 1637
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : اخبار رسمی
ت : شنبه 18 شهريور 1402
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');