ویژگی های بهترین روکش صندلی ماشین


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


روکش صندلی یکی از مهم ترین لوازم جانبی خودرو و تزئینات داخلی است. روکش صندلی ماشین انواع مختلفی دارد که هر کدام مزایا و معایب متفاوتی دارند و برای تزیین صندلی ماشین در سبک ها و رنگ های مختلف استفاده می شوند. روکش صندلی ماشین در سبک های مختلف، رنگ های گرم و سرد وجود دارد و یکی از محبوب ترین وسایل دکوراسیون داخلی است. توصیه می شود در هنگام انتخاب و خرید روکش صندلی خودرو به نکات ذکر شده توجه کنید و اطلاعات کاربردی کافی در مورد انتخاب و خرید روکش به دست آورید.

روکش صندلی ماشین چیست؟

روکش صندلی خودرو یک حفاظ ایمنی و ایمنی در زمینه صندلی خودرو است که برای محافظت از روکش های پارچه ای و صنعتی صندلی خودرو و در سه نوع کلی روکش چرمی، روکش پارچه ای و روکش و پارچه چرم ترکیبی استفاده می شود. . در بازار موجود است. انتخاب جنس، رنگ و مدل روکش صندلی ماشین فاکتورهای مهم و مهم زیادی دارد که در ادامه بیشتر صحبت خواهیم کرد.

مزایای روکش های پارچه ای صندلی ماشین چیست؟

روکش‌های پارچه‌ای در طرح‌ها و رنگ‌های بسیار متنوعی موجود است و انتخاب زیادی را به مشتریان ارائه می‌دهد. امکان تطبیق روکش های پارچه ای صندلی ها با رنگ خودرو وجود دارد. روکش های پارچه ای صندلی خودرو نسبت به روکش های چرمی برای استفاده در فصول مختلف مناسب تر است و سرمای شدید داخل خودرو را در زمستان به بدنه منتقل نمی کند. در ضمن این نوع روکش ها برای فصل تابستان بهتر از روکش های چرمی هستند، گرمای صندلی ها را جذب نمی کنند و گرما و گرمای داخل صندلی ها را بسیار متوسط ​​منتقل می کنند.

روکش چرمی در این نوع روکش ها مقاومت و دوام بیشتری نسبت به روکش ها دارد و روکش ها رنگ خود را برای مدت طولانی حفظ می کنند. علاوه بر مزایا و ویژگی های مثبت روکش های پارچه ای، باید به یکی از بزرگترین معایب این نوع کوسن صندلی اشاره کرد و باید توجه داشت که تمیز کردن و شستشوی این نوع کوسن بسیار سخت است. در موارد شدید، لکه ها و تغییر رنگ ها نیاز به تعویض روکش صندلی دارند و این یک نقص بزرگ محسوب می شود. هنگام انتخاب روکش پارچه ای صندلی، توصیه می شود به ضخامت یا وزن پارچه توجه کنید و به جای پارچه ضخیم، پارچه ای سنگین تر انتخاب کنید. این نوع پوشش مقاومت و استحکام بالایی دارد و در برابر ترک خوردگی، پوسیدگی و کمرنگ شدن مقاومت بیشتری دارد.

روکش صندلی چرمی

روکش صندلی ماشین با جنس چرم بسیار شیک و مجلل به نظر می رسد به همین دلیل طرفداران زیادی دارد و در بین جوانان بسیار مورد استقبال قرار می گیرد. روکش چرمی صندلی دارای مزایای بسیار مهم و مهمی می باشد و قابلیت نظافت و شستشوی این نوع روکش برای مصرف کنندگان بسیار آسان خواهد بود. یکی از معایب اصلی روکش چرمی این است که سرما و گرمای ناشی از دمای هوا به مسافر منتقل می شود. یکی از اصلی ترین و آزاردهنده ترین شکایات استفاده از چرم، تعریق زیاد و احساس خیس شدن سطح صندلی در تابستان است. این نوع پوشش اجازه می دهد تا خنک کننده بیش از حد به داخل خودرو منتقل شود. استفاده از روکش چرمی صندلی ها طرفداران زیادی دارد و بیشتر و بیشتر مورد استفاده کسانی است که به تمیزی و تزئینات ماشین قدردانی می کنند.

روکش صندلی ماشین چرم و پارچه

این تیپ ها علاوه بر ظاهر زیبا، از ویژگی های خوب مهمی برخوردارند و امروزه یکی از پرطرفدارترین انواع روکش خودرو هستند. این نوع روکش به صورت ترکیبی از پارچه و چرم طراحی شده و به عنوان واسطه ای برای انتقال گرما و سرما به داخل خودرو و سرنشینان آن عمل می کند. این سبک روکش صندلی خودرو دارای طرح ها و رنگ های مختلفی است و اکثر روکش ها به خصوص صندلی سرنشین و پشتی با پارچه طراحی شده اند تا از احساس سرما، گرما و تعریق جلوگیری کنند.
رفرنس: https://behnikan.ir/product-category/خودرو-و-ابزار/روکش-صندلی/سایپا/روکش-صندلی-پراید-111/





:: بازدید از این مطلب : 397
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
ن : اخبار رسمی
ت : پنج شنبه 19 مرداد 1402
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');