کارت تخت برای زوج جدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


یکی از کالاهای اصلی جهیزیه عروس، سرویس خواب است. انتخاب یک سرویس خواب شیک و زیبا به شما این امکان را می دهد که در عین داشتن اتاق خوابی جذاب، خوابی آرام را تجربه کنید. اما از آنجایی که هزینه ها و هزینه ها هنگام خرید جهیزیه افزایش می یابد، اغلب به دنبال مدل های ارزان تری می گردند، اما لازم نیست کیفیت را فدای کمیت کنید. به دنبال مدلی ساده و شیک و در عین حال بادوام باشید که چندین سال قابل استفاده باشد. یک سوئیت کامل اتاق خواب دارای یک تخت دونفره، یک میز آرایش و یک پاتختی است. این سه جزء اصلی بهتر است به عنوان یک مجموعه خریداری شوند. سایر لوازم اتاق خواب مانند کمد لباس را می توان جداگانه خریداری کرد.

جدیدترین مدل تخت خواب برای مبتدیان

دنیای مد و دکوراسیون مدام در حال تغییر است. اگر می خواهید سرویس خوابی بخرید که همیشه مد باشد و از مد نمی افتد، بهتر است سراغ مدل های ساده بروید. از جدیدترین مدل های سرویس خواب برای تازه عروس ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ملافه کلاسیک

این سرویس یک عدد اشرافی را برای شما به ارمغان می آورد. به عنوان یک قاعده، برای اتاق خواب های بزرگ مناسب است. یک سرویس خواب کلاسیک شامل تخت، میز آرایش و میزهای کنار تخت و همچنین اجزایی مانند کشو و آینه کنسول است. البته خرید آن ها کاملا سلیقه ای است و می توانید انصراف دهید. این سرویس چوبی است. تنوع رنگ زیادی دارد، بنابراین شما می توانید با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید. البته این نکته مهم را در نظر داشته باشید. سرویس خواب کلاسیک تخت منبت کاری شده، تاج بزرگ و میز با ابعاد بزرگ ندارد. بلکه یک تخت چوبی حکاکی شده ساده با ظاهری ساده و بدیع است. اصلا دکوری نداره و از محصولات چوبی مثل ام دی اف و هایگلاس ساخته شده. آنها همچنین پاهای بلندی دارند که آنها را روی زمین نگه می دارد. یکی از پرطرفدارترین مدل های این نوع سرویس خواب، مدل «چستر» و «اروپایی» است.

اتاق خواب مدرن

نوع دیگر جدیدترین های موجود در بازار است که برای سبک های مدرن و امروزی مناسب است. این مدل سرویس فاقد تزئینات اضافی می باشد. بنابراین برای اتاق های کوچک گزینه مناسبی است. تاج و تخت در این مدل کوتاه تر و ساده تر در نظر گرفته می شود. قاب آینه میز آرایش نیز ساده تر است و به دلیل همین سادگی رایج شده و هرگز از مد نمی افتد. می توانید با قرار دادن یک صندلی ساده و بادی در گوشه اتاق یا جلوی میز آرایش، طراحی اتاق خواب را کامل کنید. سرویس های مدرن عموماً در رنگ های خنثی سفید، خاکستری و کرم محبوب ترین هستند.

سرویس خواب کم

سرویس خواب این مدل در ابعاد کوچک ساخته شده است. بیشتر به اشکال هندسی گرد و مربع ساخته می شوند. رنگ روشنی دارد و فضای زیادی را اشغال نمی کند. آنها همچنین آرامش و زیبایی دلپذیری را به اتاق القا می کنند. از آنجایی که ابعاد کوچکی دارند، وزن کمتری دارند و به راحتی می توانید آنها را جابجا کنید.

ویژگی های سرویس خواب عروس

یک ست روتختی خوب برای عروس خانم ها باید چند ویژگی داشته باشد که مهمترین آنها عبارتند از:

1- باید راحت باشد و خوابی خوش را در آن تجربه کنید. البته این نکته به تشک و بالش شما بستگی دارد.

2- بر اساس استانداردها ساخته شده است تا در هنگام نصب و استفاده با مشکل مواجه نشوید.

3- نباید کل فضا را اشغال و پر کند. منبع: https://www.pinterest.com/pin/639933428297488046/

4- نور رنگ را حفظ کنید. وقتی صحبت از عروس و جهیزیه  تانیل چوب می شود، رنگ های روشن با هوشیاری در ذهن تداعی می شود که نشان دهنده خوشبختی است و بهتر است سرویس خوابی با رنگ روشن انتخاب کنید.

5- به سبک سایر تکنیک ها باشد.

6- بسته باید کامل باشد. سرویس کامل اتاق خواب دارای کشو و کنسول آینه می باشد.

نکات مهم برای خرید روتختی عروس جدید

انتخاب مدل و رنگ سرویس خواب کافی نیست. در هنگام خرید باید به نکات دیگری نیز توجه کرد که مهمترین آنها عبارتند از:

مصالح مورد استفاده در ساخت و ساز


سرویس خواب عروس  تانیل چوب از مواد مختلفی مانند چوب، فلز، نقش های چوبی و غیره ساخته می شوند. در هنگام خرید باید به نوع سرویس و ویژگی های آن توجه کنید. به عنوان مثال: چوب حس گرما و صمیمیت به فضا می دهد اما از حمله حشرات در امان نیست. فلز قوی تر از چوب است، اما وزن آن بیشتر است. با توجه به نیازهای خود و البته نظر خود بهترین نوع را برای خود انتخاب کنید.

اندازه اتاق خواب

اگر اتاق شما کوچک است، به دنبال مدل هایی با طراحی ساده تر باشید. همچنین برای اینکه همه لوازم داخل اتاق جا بیفتند و ظاهری بهم ریخته ایجاد نکنند، می توانید از برخی موارد خدماتی اتاق خواب مانند آینه کنسول یا درب چشم پوشی کنید.

بهترین استفاده از طراحی داخلی

برخی از این سرویس ها طراحی های بسیار کاربردی دارند. مثلا میز آرایش آنها به صورت کشو طراحی شده است و می توانید لباس ها و لوازم خود را قرار دهید. یا در قسمت پایین تخت یک کشو وجود دارد که می توانید لوازم خود را در آن قرار دهید. انتخاب چنین سبکی بهترین استفاده را از فضا می کند و باعث می شود اغلب دکوراسیون خود را حفظ کنید.

قیمت ملحفه تخت

فاکتور مهم دیگری که در هنگام خرید باید در نظر گرفت قیمت است. نمونه ای را انتخاب کنید که از نظر قیمت با سرمایه خرید شما مطابقت داشته باشد. مطمئنم در نهایت برای اینکه قیمت کمتری برای شما به ارمغان بیاوریم، همانطور که قبلا ذکر شد، می توان برخی از قسمت های سرویس خواب را نادیده گرفت و نخرید.





:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
ن : اخبار رسمی
ت : دو شنبه 9 مرداد 1402
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');