موقعیت خودروی دریافتی خود را از طریق نقشه GPS دستگاه دریافت کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


با نصب دستگاه ردیاب خودرو بر روی تمامی خودروهای خود می توانید. اتصال ردیاب خودرو از طریق سیم کارت به اینترنت صورت می گیرد و می تواند اطلاعات مربوط به تردد خودرو را در نرم افزار ردیابی ذخیره نماید. و راحتی را برای آنها به ارمغان می آورد. ارسال موقعیت دستگاه به گوشی تلفن همراه شما به صورت پیام کوتاه با برقراری یک تماس، این پیام کوتاه شامل مختصات جغرافیایی (Lat & Long)، سرعت و زمان می باشد. اپلیکیشن Tracksolid Pro را می توانید برای انواع تلفن های همراه هوشمند و سیستم عامل های ANDROID و IOS به راحتی دانلود کنید. بیشتر خانواده ها برای این که برای عزیزانشان مشکلی پیش نیاید اجازه ی خارج شدن از منزل را به آنها نمی دهند و همیشه برای خارج شدن از منزل فرد دیگری هم به همراه این افراد می فرستند که مبادا مشکلی برایشان پیش آید و یا مسیر برگشت به خانه را فراموش کنند. این محصول دارای اخطار باز و بسته شدن و در هنگام سرقت زنگ اخطار با حالتهای مختلف با حالت فراخوانی دارد و دارای مشخصات و ویژگیهای بسیاری می باشد و بسیار در صنعت و تجارت موردپسند و پرفروش بوده است. 

از آنجایی که این نوع ردیابها چندکاره بوده و از قابلیت ضد سرقت و گزارشگیری برای وضعیت تردد برخوردار هستند؛ باید قبل از هرچیزی نیاز خود را بررسی کنید. باید بگوییم پاسخ این سوال یک کلمه نیست. فاکسن یک اپلیکیشن همهکاره است برای دزدگیر اینترنتی شما که استفاده از آپشنهای حفاظتی ماشین را بسیار راحت و در دسترس خواهد کرد و مطمئنا از کار با آن لذت خواهید برد. این نوع ردیاب ها معمولا” به سیستم موقعیت یابی GPS مجهز هستند و موقعیت را به صورت دقیق به شما گزارش می دهند.همچنین اغلب ردیاب های شخصی دارای اپلیکیشن های اندروید و IOS هستند و این امکان را به شما می دهند تا بتوانید به راحتی از طریق اپلیکیشن موقعیت ردیاب را بر روی نقشه ببنید و بر روی آن کنترل داشته باشید. ما در این مقاله سعی کردیم تا حدودی شمارا با امکانات جی پی اس ها آشنا کنیم. ردیاب پلاگی : این نوع از ردیابها با استفاده از OBDII به خودرو متصل شده همانند ردیاب OBD تلتونیکا و از باتری ماشین تغذیه میکنند . در نهایت امکان استفاده از نسخههای مختلف نرمافزار کانفیگ ردیاب دلفین در windows، Linux، mac و android از دیگر پارامترهایی است که ردیاب دلفین را شاخص کرده است.

https://radyabeman.com/product-category/gps-tracker/vehicle-tracker/

 

موقعیت خودروی دریافتی خود را از طریق نقشه GPS دستگاه دریافت کنید. اگر در اسنپ یا شرکت های مشابه آن کار می کنید خرید جی پی اس ماشین برای شما ضروری است تا افراد از موقعیت شما مطلع شوند. و می توانید موقعیت خود را پیدا کنید. با ردیاب خودرو حتی در صورت به سرقت رفتن خودروی شما باز هم می توانید با پیدا کردن مکان فعلی آن را بیابید. بنابراین حتی هنگام پارک کردن خودرو در یک پارکینگ شلوغ هم مشکلی در پیدا کردن اتومبیل خود نخواهید داشت. در خصوص نحوه نصب جی پی اس خودرو، باید به این نکته اشاره کنیم که برخی ردیابها نیاز به سیمکشی داخل اتومبیل دارند اما برخی از مدلهای پیشرفتهتر آنها هستند که هیچگونه نیازی به سیمکشی ندارند و به همین دلیل بسیار راحت در خودروها نصب میشوند. همچنین موسسات و شرکت های حمل و نقل نیز می توانند با کمک ردیاب ماهواره ای و پیشرفته IR230 تمامی اتومبیل ها و سرویس های خود را کنترل کنند. مدت گارانتی دستگاه ها چقدره؟ کلیه پروتکل های سخت افزاری دستگاه و تمام امکانات آن را پوشش دهی می کند. تا بتوانید. از این دستگاه برای جلوگیری از انتظار در جاده استفاده کنید. از ترافیک و مزاحمت جاده جلوگیری کنید.

https://radyabeman.com/product-category/gps-tracker/personal-tracker/

شرایط جاده و آب و هوا را بشناسید. خوشبختانه دستگاههای ردیابی با چنین قابلیتهایی وجود دارند و برای بهرهمندی از امکانات آنها کافیست شما با راهنمایی فروشنده مدلی را انتخاب کنید که این قابلیتها را داشته باشد. این نرم افزار هم برای پلتفرم های تحت وب، موبایل و همینطور ردیابی از طریق پیامک نیز وجود خواهد داشت. به طور کلی دو نوع اصلی ردیاب وجود دارد که در اینجا به بررسی مزایای و معایب هر یک از آنها می پردازیم. اما با پیشرفت تکنولوژی هر روز می توان. معمولا ردیاب را در قسمت های مختلف خودرو می توان نصب کرد که اعم از درون درب ماشین، درون سقف ، درون داشبورد ماشین و یا حتی عقب خودرو که سیم کشی بسیار آسانی دارد و روی انواع ماشین های داخلی وخارجی سبک وسنگین قابل نصب است . را فراهم کند. در نهایت در تاریخچه استفاده از ردیاب های جی پی اس می توان. بی اغراق جی پی اس را میتوان یکی از ایمنترین دستگاههای امنیتی خودرو به شمار آورد. چون ردیاب یک کالای امنیتی است پس باید به فکر خرید کالای درجه یک باشید . یکی از بهترین راه حل های امنیتی خودرو، ردیاب خودرو است.

https://radyabeman.com/





:: بازدید از این مطلب : 5377
|
امتیاز مطلب : 32
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
ن : اخبار رسمی
ت : چهار شنبه 23 آذر 1401
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');