لیست بهترین ژل های پاک کننده پوست و شوینده های صورت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

ژل پاک کننده پوست (ژل پاک کننده صورت) ژل پاک کننده پوست (ژل پاک کننده صورت)
زمانی که به پوست صورت خود نگاه می کنید، ممکن است در نگاه اول پوست شما بسیار تمیز و شفاف به نظر برسد، اما بد نیست بدانید که بسیاری از ناخالصی های پوستی بدون اینکه قابل مشاهده باشند به سلامت پوست آسیب می رساند. از آنجایی که پوست صورت یکی از حساس ترین قسمت های بدن است، شناخت بهترین محصولات بهداشتی برای پاکسازی و جوانسازی پوست ضروری است. در این مقاله علاوه بر معرفی انواع ژل های پاک کننده پوست، بهترین ژل های پاک کننده پوست صورت را نیز معرفی می کنیم. قبلا در دوره آموزشی پاکسازی پوست پیشرفته در مورد ابزارهای پاکسازی پوست هم صحبت کردم.
برخلاف تصور عموم، پاکسازی صورت به معنای استفاده از آب و صابون برای پاکسازی ناخالصی های سطحی پوست نیست، زیرا گاهی پاک کردن چربی و آلودگی های روزانه از سطح پوست کمی دشوارتر از آن چیزی است که به نظر می رسد.
علاوه بر این، استفاده مکرر از صابون اسیدی روی خود پوست می تواند باعث تحریک و آسیب به پوست صورت شود، بنابراین توصیه می شود از محصولات زیبایی مناسب با نوع پوست خود استفاده کنید.
ارائه ژل پاک کننده پوست (ژل شستشوی صورت).
شستشوی صورت (شستشوی صورت)
برای شستشو و تمیز کردن پوست صورت از مواد مختلفی مانند صابون، فوم یا ژل استفاده می کنند.
یکی از بهترین محصولات پاک کننده پوست استفاده از ژل های شستشوی صورت است، این گل ها در انواع و اقسام مختلف در بازار موجود هستند، اما گاهی اوقات انتخاب بهترین برند ژل شستشوی صورت برای انواع پوست می تواند بسیار مشکل باشد.
ژل های شستشوی صورت بافتی ژله مانند دارند که بر خلاف فوم ها و صابون ها روی صورت کف نمی کند. به همین دلیل، ژل ها به عنوان محبوب ترین مواد پاک کننده پوست در نظر گرفته می شوند، زیرا وجود مواد شیمیایی کف کننده می تواند به مرور زمان باعث خشکی و التهاب پوست شود.
همچنین بخوانید : ماسک صورت چیست؟ (انواع، خواص و کاربردها)
بنابراین، استفاده از پاک کننده ژل به جای صابون یا فوم آرایشی می تواند با جلوگیری از بیماری های پوستی حساس، از بیماری های پوستی مانند آکنه و جوش، به ویژه برای پوست های چرب جلوگیری کند.
این ژل ها انواع مختلفی دارند و شامل طیف گسترده ای از مرطوب کننده ها و اسکراب ها می باشند.
از ژل شستشوی صورت استفاده کنید
اگر تجربه خوبی از استفاده از ژل های شستشوی صورت برای تمیز کردن پوست خود نداشته اید، ممکن است به این دلیل باشد که از ژل های شستشوی صورت به درستی استفاده نمی کنید یا نام تجاری آن برای نوع پوست شما مناسب نیست یا از محصولات بی کیفیت استفاده می کنید. . .
برای استفاده از ژل های شستشوی صورت برای پاکسازی پوست، اولین قدم این است که پوست را با آب گرم مرطوب و مرطوب کنید و سپس مقدار مناسبی از ژل شستشوی صورت را به پوست بزنید. حرکت دایره ای. آن را روی پوست خود ماساژ دهید. این عمل جدا از کمک به پاکسازی صورت، به افزایش خون رسانی عمیق به پوست کمک می کند.
بعد از چند دقیقه می توانید ژل را با آب سرد از روی صورت خود بشویید. استفاده از آب سرد در این مرحله می تواند به تقویت و تقویت پوست کمک کند.
چند بار باید از ژل های پاک کننده پوست و پاک کننده های صورت استفاده کرد؟
از آنجایی که ژل های شستشوی صورت می توانند به تغذیه و مرطوب شدن بیشتر پوست کمک کنند، توصیه می شود این مواد را دو بار در روز، صبح و عصر به صورت بمالید. این فرآیند نه تنها پوست صورت را تمیز می کند، بلکه به طراوت و مرطوب شدن پوست در طول روز نیز کمک می کند.
همچنین بخوانید: غلتک بستنی چیست؟ (مزایا و روش استفاده)
برندهای ژل پاک کننده صورت
1. شستشوی صورت کامان
اگر پوست معمولی دارید، ژل شستشوی صورت کامان می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای شما باشد، این ژل بهترین انتخاب برای استفاده در طول روز است، همچنین شستن صورت با این ژل به تغذیه صورت، آب و بازسازی پوست کمک می کند. . این ژل که محصول سوئیس می باشد کیفیت را با قیمت مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. علاوه بر این ژل صورت کامان به دلیل دارا بودن ترکیبات احیا کننده از جمله آنتی اکسیدان ها برای استفاده در سایر نواحی پوست مانند زیر چشم نیز مناسب است.
2. ژل شستشوی صورت Ivroche
Euroje یک برند فرانسوی معروف است که یکی از بهترین ژل های شستشوی صورت به نام Pure Calmille را تولید می کند. این ژل با رایحه گل بابونه در حجم 200 میلی لیتر در بازار یافت می شود. با این حال، چیزی که این ژل شستشو را از سایر پاک کننده های صورت متمایز می کند، اثر شگفت انگیز آن است که به شما این امکان را می دهد که با هر بار استفاده از یک انگشت از محصول، کل صورت خود را بشویید. علاوه بر این، این محصول به دلیل داشتن خاصیت ضد اگزما و آکنه، برای پوست های حساس بسیار مناسب است.
3. شستشوی صورت Neutrogena
این محصول یکی از بهترین مواد پاک کننده عمیق است که به لطف ترکیبات خود می تواند به کاهش جوش های زیر پوستی کمک کند. علاوه بر این، این ژل به پوست نرمی و لطافت می بخشد، زیرا ترکیبات آن شامل گلیسیرین است. نکته ای که این خانم را از سایر ژل های شستشوی صورت متمایز می کند این است که بعد از استفاده نیازی به آبکشی ندارید، فقط مقدار کمی ژل را روی یک پد پنبه ای بریزید و روی پوست بمالید تا بند بیاید. کاملا جذب می شود.ماساژ
4. ژل شستشوی صورت Aven
همچنین بخوانید : اکسیژن درمانی پوست صورت و فواید آن
این محصول فرانسوی علاوه بر صورت، برای شستشوی پوست بدن نیز قابل استفاده است. فرشته علاوه بر پاکسازی و پاکسازی پوست می تواند به کاهش جوش و آکنه نیز کمک کند. این محصول فاقد پارابن بوده و می توان از آن برای تنظیم سبوم و PH پوست استفاده کرد.
5. ژل شستشوی صورت هیدرودرم
اینجلال یکی از بهترین محصولات ایرانی برای شستشو و پاکسازی پوست های چرب و حساس است. این محصول علاوه بر اینکه یک پاک کننده آرایش قوی است، به کاهش آکنه و روشن شدن پوست کمک می کند.
6. با عصبانیت به سینره بیایید
سینره یک برند ایرانی شناخته شده است که به دلیل کاهش اسیدیته پوست یکی از بهترین گزینه ها برای پاکسازی پوست های چرب و چرب می باشد. از طرفی این محصول با کاهش چربی سطح پوست از جذب گرد و غبار و آلودگی پوست جلوگیری می کند. این به باز نگه داشتن منافذ طبیعی صورت کمک می کند. این ژل در بسته بندی های مناسب برای آقایان نیز موجود است.
7. ژل شستشوی صورت بایودرما
برخلاف سایر شوینده های بدن، این ژل فرانسوی بافتی فوم مانند دارد و می توان از آن برای نرم کردن پوست قبل از اصلاح استفاده کرد. اگرچه این ژل فقط برای پوست های چرب استفاده می شود، اما به دلیل اینکه حاوی نرم کننده های بدون پارابن است، به نرم شدن پوست کمک می کند و می تواند از ایجاد حساسیت در پوست های حساس جلوگیری کند.
8. ژل پاک کننده نئودرم
این یکی از بهترین محصولات کنترل کننده pH پوست است که با کاهش اسیدیته پوست به کاهش التهاب پوست کمک می کند. این محصول یکی از بهترین پاک کننده های آنتی باکتریال است که از ایجاد آکنه و جوش بر روی پوست جلوگیری می کند. علاوه بر این با از بین بردن اثرات رادیکال های آزاد، پوستی سالم را در برابر آلاینده های مختلف محیطی تامین می کند.

 

لیست بهترین ژل های پاک کننده پوست و شوینده های صورت





:: بازدید از این مطلب : 4130
|
امتیاز مطلب : 63
|
تعداد امتیازدهندگان : 24
|
مجموع امتیاز : 24
ن : اخبار رسمی
ت : سه شنبه 10 آبان 1401
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');