استفاده از Quillbot برای بهبود نوشتن


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


نوشتن آکادمیک مهارت مهمی است که دانش‌آموزان و دانش پژوهان برای انتقال ایده‌های خود، انجام تحقیقات و مشارکت در زمینه‌های خود باید بر آن مسلط شوند. با این حال، بسیاری با این نوع نوشتار به دلیل چالش هایی مانند وضوح، سازگاری و ارجاع مشکل دارند. برای بهبود این نوع محتوا نویسی می توانید از وب سایت Quillbot استفاده کنید.

ربات کویل چیست؟

ایجاد محتوای جذاب و بدون خطا می تواند کار دشواری باشد، به خصوص اگر محدودیت زمانی دارید یا مهارت های نوشتاری ندارید. اینجاست که Quillbot، دستیار نوشتن هوش مصنوعی به کمک می آید.

این یک ابزار نوشتن پیشرفته است که از هوش مصنوعی برای کمک به کاربران برای بهبود مهارت های نوشتاری خود استفاده می کند. Quillbot با رابط بصری و ابزارهای قدرتمند خود به کاربران کمک می کند تا وضوح، انسجام و دقت گرامری را در محتوای نوشتاری خود افزایش دهند.

چه دانشجو، حرفه ای، محقق یا نویسنده خلاق باشید، Quillbot می تواند همراه ارزشمندی در سفر نوشتن شما باشد. ویژگی های کلیدی Quillbot عبارتند از:

• مترجم

• جستجوگر گرامر

• جعل

• دستیار سردبیر

• خلاصه کردن

• مولد قرار

مترجم

چشمگیرترین ویژگی Quillbot توانایی آن در بازنویسی جملات یا کل پاراگراف ها است. این به ویژه در صورتی مفید است که بخواهید اطلاعات را با حفظ معنای اصلی بازنویسی کنید. این برنامه چندین حالت بازنویسی از جمله استاندارد، روان، خلاقانه و مختصر را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد سطح بازنویسی مورد نظر را انتخاب کنید.

حالت های تایپ در Quillbot

هفت حالت مختلف مفسر به شرح زیر است:

• استاندارد

• روانشناسی

• عضو هیئت مدیره

• تنها

• خلاقیت

• كاهش دادن

• گسترش می یابند

شجاعت اولیه

حالت پیش فرض Quillbot حالت استاندارد است. هدف اصلی این حالت بازنویسی اطلاعات در عین حفظ ساختار جمله ثابت است. حتی بهتر از آن، می توانید از نوار مترادف یکپارچه برای جایگزینی کلماتی که با سبک نوشتاری شما مطابقت دارند استفاده کنید.

کلمات ویرایش شده توسط Quillbot با رنگ نارنجی برجسته شده اند. کلمات طولانی بدون تغییر با رنگ آبی برجسته می شوند. برای بهترین نتایج، به ندرت از ویژگی مترادف استفاده کنید.

وضعیت ذهنی

خطاهای گرامری برای محتوای بازنویسی شده با استفاده از روش ذهنی حل می شود. علاوه بر این، وقتی با صدای بلند صحبت می‌شود، ساختار جمله را به‌عنوان «شخصیت انسانی» می‌سازد. این حالت تغییرات زیادی ایجاد نمی کند، اما با استفاده از مترادف های کمتر، تضمین می کند که جملات شما معنای خود را حفظ می کند.

طرح رایگان Quillbot فقط تنظیمات صاف و استاندارد را ارائه می دهد. تنها راه دسترسی به کانال های دیگر، اشتراک ویژه است. علاوه بر این، می توانید تا 125 کلمه را به روش عادی بازنویسی کنید. این محدودیت ویژگی را می توان با به روز رسانی به نسخه سفارشی باز کرد.

عملیات ساده

هدف از حالت ساده این است که نوشته شما را "ساده" کند تا همانطور که از نام آن پیداست، خواندن و درک آن آسانتر باشد. این حالت برای مقاله نویسانی که می خواهند مقالاتی را ترجمه کنند ایده آل است. در این حالت نوار مترادف غیرفعال می شود.

روش خلاقانه

این مد سایت Quillbot مقاله را به طور کامل بازنویسی می کند و نحوه خواندن و صدای آن را تغییر می دهد. Creative Mode می تواند معنای اصلی را تغییر دهد، بر خلاف حالت های دیگر که محتوا را بازنویسی می کنند و در عین حال معنای اصلی را حفظ می کنند. لحن و ساختار جمله نیز در این حالت تغییر می کند.

اگر می خواهید داده هایی که بازنویسی می کنید کاملاً متفاوت از داده های اصلی باشد، روش طراحی مناسب است. به یاد داشته باشید که این فرآیند به تعامل انسانی زیادی نیاز دارد تا مطمئن شوید که احساسات از نظر گرامری درست هستند و هیچ اشتباهی وجود ندارد.

وضعیت فعلی من رسمی است

با استفاده از وب سایت رسمی Quillbot، می توانید متن را تغییر دهید تا حرفه ای به نظر برسد. اگر می خواهید مطمئن شوید که مقاله شما با استانداردهای نگارش دانشگاهی مطابقت دارد، دوباره از این روش استفاده کنید.

حالت گسترش

با این حالت می توانید متن خود را گسترش دهید. اگر می خواهید تعداد کلمات محتوای قبلاً نوشته شده را افزایش دهید مفید است.

حالت کوتاه کردن

حالت Extension برعکس این حالت است. شما می توانید جملات را بدون تغییر معنای اصلی آنها کوتاه کنید. یک حالت عالی برای زمانی که می خواهید کلمات را محدود کنید.

می تواند گرامر انجام دهد

الگوریتم‌های هوش مصنوعی Quillbot همچنین به بررسی گرامر و املا کمک می‌کنند. شما می توانید اشتباهات رایج دستور زبان، مانند توافق افعال، زمان ها و مسائل نقطه گذاری را تشخیص دهید. از این ویژگی می توان برای یافتن نقل قول های گمشده نیز استفاده کرد.

جستجوی دیجیتال

جستجوگر سرقت ادبی دارای ویژگی خاصی است که به آن امکان اسکن فایل های PDF و مقالات قدیمی را می دهد. به عنوان یک نکته جانبی، این تابع روی هر اسکریپتی کار می کند. 5000 کلمه یا 20 صفحه در اشتراک ماهانه شما گنجانده شده است.

اگر به محدودیت کاراکتر خود برسید، همیشه می توانید صفحات بیشتری خریداری کنید. اسکن های قبلی از جستجوگر سرقت ادبی بایگانی شده و با کلیک یک دکمه در دسترس هستند.

نویسنده

یک ویژگی مبتنی بر یادگیری ماشین در سایت Quillbot به نام The Co-writer هم به عنوان ابزار نوشتن و هم به عنوان ابزار تحقیق عمل می کند. می توان از آن برای تحقیق، یادداشت برداری و تکمیل جمله استفاده کرد. هدف از این ویژگی، که فقط برای کاربران ممتاز در دسترس است، نوشتن و تکمیل سریع مقالات تحقیقاتی را آسان‌تر می‌کند.

مشارکت‌کننده محتوا را بر اساس ورودی‌هایی که شما ارائه می‌دهید ایجاد می‌کند. با استفاده از بازنویسی و تایپ مشترک می توانید سریع و کارآمد بنویسید.

خلاصه کردن

ایده های پیچیده اغلب برای برقراری ارتباط موثر دشوار است. وب سایت Quillbot توابع ساده ای را ارائه می دهد که جملات پیچیده را به کلمات ساده تبدیل می کند که درک آنها را آسان می کند. علاوه بر این، Quillbot می‌تواند متون طولانی‌تر را خلاصه کند و آنها را به پاراگراف‌های مختصر و ثابت محدود کند.

با ابزار خلاصه نویسی می توانید کلمات را از اسناد، مقالات و مقالات خود استخراج کنید. اینکه کدام کلمه یا عبارت را بدون تغییر معنی از متن حذف کنیم، توسط یادگیری ماشینی و پردازش زبان طبیعی تعیین می شود. عملکرد نهایی Quillbot به شما اجازه می دهد:

جملات کلیدی

می توانید با استفاده از حالت عبارت کلیدی، خلاصه های مفیدی از نکات اصلی متن خود ایجاد کنید. از نوار لغزنده داخلی طول خلاصه در وب سایت Quillbot برای انتخاب تعداد در خلاصه خود استفاده کنید. می توانید متن را با استفاده از حالت پاراگراف خلاصه کنید. باز هم می توانید از طول خلاصه برای تخمین طول پاراگراف های خود استفاده کنید.

مولد نقل قول

می توانید از این ابزار برای ذکر منابع در نوشته خود استفاده کنید. این امر باعث می شود که دانشجویان، نویسندگان و محققان به راحتی به عنوان یا پیوند کتاب مراجعه کنند. فقط یک پیوند اضافه کنید و این ابزار انتساب تمام اطلاعات مورد نیاز برای ایجاد یک نقل قول، از جمله نام شما، تاریخ انتشار و نام نویسنده را جمع آوری می کند.

قبل از اینکه Quillbot بتواند آن را در قالب مورد نظر تولید کند، باید پیشنهاد را ذخیره کنید. این ابزار از سبک های نوشتاری مختلف دانشگاهی از جمله APA، شیکاگو و MLA پشتیبانی می کند. علاوه بر این، می توانید چندین نقل قول ایجاد کنید و نتایج را تکرار کنید. حتی بهتر از آن، می توانید هر گزارشی را صادر کرده و آن را به عنوان یک سند MS Word بارگیری کنید.

نکته دیگر این است که برای دسترسی به تولیدکننده ارجاع به حساب Quillbot Premium نیازی نیست. به صورت رایگان در دسترس است.





:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 48
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
ن : اخبار رسمی
ت : یک شنبه 16 ارديبهشت 1403
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');