8 روش عملی برای رفع مشکل پرش اینستاگرام


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


اینستاگرام به یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در سراسر جهان تبدیل شده است. با این حال، اخیراً بسیاری از افراد گزارش داده اند که از اینستاگرام خارج شده اند. به راحتی می توان تصور کرد که کاربران چه احساسی دارند وقتی برنامه ای مانند اینستاگرام بدون دلیل آنها را از سیستم خارج می کند و آنها را مجبور می کند هر بار که می خواهند از این نرم افزار استفاده کنند، جزئیات حساب خود را دوباره وارد کنند.

مشکلاتی از این دست در اینستاگرام کم نیستند، گاهی اوقات برخی از نقاط ضعف این پلتفرم کاربران را آزار می دهد. البته اینستاگرام برای رفع سریع چنین باگ‌هایی شناخته شده نیست، بنابراین این باگ فقط به عیب‌یابی جزئی نیاز دارد. در این مقاله برای شما توضیح داده‌ایم که برای حل این مشکل اینستاگرام چه کاری می‌توانید انجام دهید و چند دلیل برای مواجهه با مشکل «Instagram Keeps Logging» را برای شما شرح داده‌ایم.

چرا اینستاگرام مدام حذف می شود؟

دلایل مختلفی وجود دارد که چرا ممکن است از حساب اینستاگرام خود خارج شوید. هنگامی که با چنین مشکلاتی در دستگاه خود مواجه می شوید، مهم این است که خودتان بتوانید چنین مشکلاتی را حل کنید.

همانطور که قبلا ذکر شد، این مشکل می تواند ناشی از خطای اینستاگرام باشد و در این صورت وضعیت از کنترل شما خارج است. اکنون تنها کاری که باید انجام دهید این است که منتظر بمانید تا این خطا پاک شود و سپس به طور معمول از اکانت اینستاگرام خود استفاده کنید. دانلود برنامه اندروید . مشکل «اینستاگرام به خروج از سیستم ادامه می‌دهد» می‌تواند ناشی از اتصال چند حساب به یک برنامه اینستاگرام باشد. بنابراین می توانید از حساب های دیگر خارج شوید تا حساب اینستاگرام خود را ثابت نگه دارید.


همچنین ممکن است پسورد اینستاگرام خود را در دستگاه دیگری بدون تغییر آن در دستگاه اینستاگرامی که در حال حاضر استفاده می کنید، تغییر داده باشید که دلیل خطای استفاده از اینستاگرام است. یک اشکال در دستگاه شما نیز می تواند باعث این مشکل شود. صرف نظر از این، ما لیستی از راه حل ها را در وب سایت تارگند جمع آوری کرده ایم که به شما کمک می کند این مشکل را در دستگاه های اندروید و iOS خود برطرف کنید.

حل مشکل خروج از اینستاگرام در اندروید و آیفون

اگر با مشکل «اینستاگرام به ورود خود ادامه می‌دهد» که اینستاگرام مدام ارائه می‌کند، مواجه هستید، در اینجا راه‌حل‌هایی وجود دارد که می‌توانید برای حل این مشکل در دستگاه تلفن همراه خود امتحان کنید:

1. اپلیکیشن اینستاگرام را به روز کنید

برنامه ها اغلب به دلایل زیادی نیاز به تعمیر دارند، به روز رسانی یکی از دلایل حل این مشکلات است. اگر نسخه برنامه اینستاگرام شما باگ داشته باشد، ممکن است بدون دلیل از کار بیفتد یا بر عملکرد برنامه تأثیر بگذارد.

بنابراین توصیه می شود به روز رسانی های اینستاگرام را در گوگل پلی یا اپ استور بررسی کنید و در صورت نیاز به روز رسانی کنید. این به شما کمک می کند تا عیب یابی کنید و بهترین استفاده را از برنامه ببرید. در اینجا راه های به روز رسانی برنامه اینستاگرام در دستگاه های تلفن همراه آورده شده است:

چگونه اپلیکیشن اینستاگرام را در iOS آپدیت کنیم؟ برای نصب اینستاگرام جدید کلیک کنید.



App Store را در دستگاه iOS خود باز کنید.

نماد نمایه را در بالای صفحه خود انتخاب کنید.

شما به صفحه ای هدایت می شوید که لیستی از برنامه هایی که باید به روز شوند را در خود دارد. به پایین اسکرول کنید و روی Update کلیک کنید.

چگونه اپلیکیشن اینستاگرام را در اندروید آپدیت کنیم؟

به فروشگاه Google Play بروید.

روی نماد نمایه خود در سمت راست صفحه کلیک کنید.

سپس در صفحه باز شده Manage apps and devices را انتخاب کنید. روی آپدیت های موجود کلیک کنید، در لیست برنامه ها به اینستاگرام بروید و روی Updates کلیک کنید. منتظر بمانید تا آپدیت تمام شود، سپس اپلیکیشن اینستاگرام را باز کرده و وارد حساب کاربری خود شوید

2. کش اینستاگرام را پاک کنید

کش ها فایل های داده کوچکی هستند که به برنامه ها کمک می کنند تا در دستگاه های تلفن همراه سریعتر اجرا شوند. با این حال، حافظه دستگاه شما ممکن است معیوب باشد و باعث مشکلات عملکرد برنامه های شما شود. کش اینستاگرام دستگاه خود را پاک کنید تا ببینید آیا با این کار مشکل «اینستاگرام به خروج از سیستم ادامه می‌دهد» حل می‌شود یا خیر. در اینجا نحوه انجام آن آمده است:

چگونه کش اینستاگرام را در iOS پاک کنیم؟

تنظیمات را در دستگاه iOS خود باز کنید و General را انتخاب کنید.

روی iPhone Storage کلیک کنید، سپس Instagram را از لیست برنامه ها انتخاب کنید و Offload App را کلیک کنید تا کش اینستاگرام شما پاک شود.

چگونه کش اینستاگرام را در اندروید پاک کنیم؟

به تنظیمات بروید

در صفحه تنظیمات، گزینه Storage را انتخاب کنید و روی Shared Storage ضربه بزنید، روی More Apps ضربه بزنید و همه برنامه های موجود در دستگاه خود را مشاهده کنید.

اینستاگرام را در لیست پیدا کنید و روی آن کلیک کنید و سپس گزینه Clear Cache را انتخاب کنید.

پس از آن، برنامه اینستاگرام خود را دوباره باز کنید و وارد حساب کاربری خود شوید. اگر منشا مشکل همین باشد، خطای پیوسته خروج اینستاگرام برطرف خواهد شد.

3. دستگاه خود را مجددا راه اندازی کنید

انجام بیش از حد با دستگاه شما می تواند مشکلاتی را در سیستم نرم افزاری شما ایجاد کند که می تواند دلیل این مشکل اینستاگرام باشد. با این حال، اگر مشکل از گوشی هوشمند شما باشد، راه اندازی مجدد و ورود به حساب اینستاگرام خود ممکن است به حل این مشکل کمک کند.

4. برنامه اینستاگرام را حذف و دوباره نصب کنید

به جای به روز رسانی برنامه اینستاگرام، می توانید آن را حذف و آخرین نسخه برنامه را نصب کنید. این راه حل با به روز رسانی اینستاگرام در دستگاه شما و پاک کردن کش آن کمک می کند، که مشکل برنامه را برطرف می کند.

اگر پس از نصب مجدد برنامه و ورود به حساب اینستاگرام خود، مشکل همچنان ادامه داشت، راه حل های دیگری را امتحان کنید.

5. VPN خود را ببندید

برخی از کاربران اینستاگرام از یک برنامه VPN در دستگاه های تلفن همراه خود استفاده می کنند که می تواند اینستاگرام را هک کند تا اینستاگرام به دلایل امنیتی به طور خودکار کاربران را از حساب خود خارج کند.

برای حل این مشکل، سعی کنید سرویس VPN را در دستگاه خود قطع کنید تا ببینید آیا با این کار مشکل قطع ارتباط اینستاگرام حل می شود یا خیر.

6. فقط از یک حساب کاربری در اپلیکیشن اینستاگرام استفاده کنید

اگر از یک برنامه اینستاگرام با چندین حساب استفاده می کنید، ممکن است با مشکلاتی مانند خروج از حساب کاربری خود مواجه شوید. شاید برنامه متوجه این موضوع شود و کاربر را از حساب شخصی خود حذف کند.

با این حال، می توانید اکانت اصلی خود را به اپلیکیشن اینستاگرام گوشی خود متصل کنید و از حساب های دیگر در رایانه خود استفاده کنید. این راه حل دیگری است که می توانید برای رفع این مشکل در گوشی خود امتحان کنید.

7 با رمز عبور جدید خود وارد شوید

ممکن است برخی از کاربران رمز عبور اینستاگرام خود را در دستگاه های دیگر به روز کرده باشند یا رمز عبور خود را در نسخه وب اینستاگرام تغییر داده باشند. در نتیجه با خطای خروج از اینستاگرام مواجه می شوند. کافیست با رمز عبور جدید خود وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید و این مشکل را حل کنید.

8. نرم افزار شخص ثالث (شخص ثالث) را حذف نصب کنید

ربات اینستاگرام معمولاً به فعالیت های غیرعادی مشکوک است. بنابراین، اگر حساب اینستاگرام خود را با یک برنامه شخص ثالث متصل کرده باشید، ممکن است از سیستم خارج شوید. در این مورد، به سادگی از مرورگر خود برای باز کردن برنامه شخص ثالثی که اخیراً به حساب اینستاگرام خود پیوند داده اید، استفاده کنید. برای انجام این کار؛ این موارد را دنبال کنید:

از طریق مرورگر وب وارد حساب اینستاگرام خود شوید.

تنظیمات اینستاگرام را باز کنید و Apps & Websites را انتخاب کنید

سپس روی دکمه Remove در پایین برنامه مورد نظر کلیک کنید.

برای این کار اکانت اینستاگرام شما از برنامه حذف می شود و مشکل حل می شود کافیست برنامه اینستاگرام را باز کنید و وارد حساب کاربری خود شوید. و از آن لذت ببرید





:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 74
|
تعداد امتیازدهندگان : 24
|
مجموع امتیاز : 24
ن : اخبار رسمی
ت : پنج شنبه 13 ارديبهشت 1403
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');